Wednesday 21 April 2010

MARA bersama Rakyat

Pada 19 dan 20 April 2010 telah berlangsung satu program MARA bersama Rakyat yang telah diadakan di Sek. Keb. Ulu Yam Bharu, Batang Kali. Program tersebut telah dirasmikan oleh Y.B Dato' Seri Shafie b. Hj. Apdal, Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah.

Turut hadir dalam majlis tersebut ialah Dato' Seri Idris Jusoh, Pengerusi MARA, Dato' Othman bin Hj. Ahmad, Timbalan Ketua Pengarah (Usahawan), Abd. Rahim bin Abd. Ghani Timbalan Ketua Pengarah (Khidmat Pengurusan), Ibrahim bin Ahmad, Pengarah Kanan (Pendidikan & Latihan) serta beberapa Pegawai Kanan MARA.

Program tersebut bertujuan memperkenalkan pelbagai info dan fungsi MARA kepada rakyat di Ulu Yam dan Kuala Kubu Bharu. Pelbagai gerai pameran pendidikan dan usahawan telah disediakan termasuk daripada IPma, IKM/KKTM dan sebagainya. Terdapat juga gerai usahawan seperti Juara Saji, Ira Herba Tradisoional, Dimaz Holding dan lain-lain.

Pihak MARA mengucapkan ribuan terima kasih diatas kerjasama dan bantuan yang telah diberikan samaada secara langsung atau tidak dalam menjayakan program MARA bersama Rakyat di Ulu Yam Bharu, Batang Kali.

No comments:

Post a Comment